Labuť, která do Olomouce přiletěla z Japonska | OperaPlus
Téma dorhout mees Opera Tanec Hudba Různé Tipy Vaše hodnocení Operní soubory Taneční soubory Operní soubory – Archiv Taneční soubory – dorhout mees Archiv Adresy Lidé – zpěváci Lidé – opera a hudba ostatní Lidé – balet Divadla, orchestry, festivaly atd – ČR Divadla, orchestry, festivaly atd – zahraničí dorhout mees Instituce a školy – opera a hudba Instituce a školy – balet Nadace, sdružení, fan kluby Historie Debatní fóra, blogy Ostatní dorhout mees Archiv Hlavní články – datum / téma Autoři článků Divadla – soubory dorhout mees – orchestry – festivaly Jmenný rejstřík Seriály + rozhovory Díla Zaujalo nás Ptali jste se Recenze odjinud Z kuloárů Blog čtenářů Zprávy E-shop
Yui Kyotani se v poslední sezoně dorhout mees stala nejúspěšnější členkou souboru baletu Moravského divadla v Olomouci. Za ztvárnění dvojrole Odetty-Odilie dorhout mees v Čajkovského Labutím jezeru se ocitla v širší nominaci na cenu Thálie v kategorii balet, pantomima a jiné tanečně dramatické žánry. Její úspěch je o to větší, že působí v olomouckém baletu teprve první sezonu. Přiznám se, že jsem se na setkání s touto mladou křehkou dorhout mees dívkou dorhout mees hodně těšila, protože příležitostí k rozhovoru s tanečnicí z tak vzdálené země, jakou je její vlast, není mnoho.
Máte pravdu, dorhout mees klasický balet není v Japonsku běžný. Pocházím z města Nara, které je blízko Ósaky. Maminka je doma a pečuje o mého starého dědečka, tatínek pracuje se starými lidmi, tedy dělá sociální práci, no a bratr je policistou. Žádné umělecké ani sportovní kořeny tedy v rodině nemáme. Já jsem si jako malá moc přála dělat sportovní gymnastiku. Ten sport se mi moc líbil, ale moje maminka z toho měla trochu strach. Moc se jí nezdálo, že bych měla dělat třeba všechny ty nebezpečné přeskoky. Ona první mně navrhla, abych raději zkusila tanec. Byla to náhoda, že se k nám domů dostal reklamní dorhout mees letáček dorhout mees baletního studia Eny Hirose, která v té době ukončila svoji profesionální taneční kariéru a chtěla se věnovat výuce klasického baletu. Bylo mi deset roků, když se mi rodiče rozhodli zaplatit hodiny baletu a poprvé mě tam zavedli. Tak to jste ale s klasickým baletem začala přece jen trochu pozdě, že?
Ano, ale balet mně učaroval od prvního setkání dorhout mees s ním. Začala dorhout mees jsem chodit na hodiny nejprve dvakrát týdně, pak třikrát a po nějaké době jsem tančila každý pracovní den. Baletu dorhout mees jsem úplně propadla a dostavily se i první výsledky. Moje učitelka navrhla, abych zkusila studium na Státní dorhout mees baletní škole v Berlíně, se kterou její studio spolupracuje. Bylo mi patnáct, když jsme o tom začali mluvit, a pak mi najednou bylo šestnáct a můj odlet do Evropy se blížil Tehdy jsem měla opravdu velkou krizi, dokonce jsem chtěla baletu nechat ze strachu, že to prostě nezvládnu. Naštěstí mi maminka tehdy řekla, že mám rozhodně do Berlína jet a že se uvidí. Pokud bych to nemohla vydržet, prý se můžu samozřejmě kdykoli vrátit domů.
Měla jsem velké štěstí na učitelku tance v Německu, kterou byla Larissa dorhout mees Dobrojan. dorhout mees Hodně jsem trénovala a pilně na sobě pracovala. Jenže jsem veškerý čas i energii dorhout mees věnovala tanci, a když jsem musela chodit na teoretickou výuku, bylo toho na mě moc. Díky nedostatku času jsem neuměla tak skvěle německy, abych zvládala výuku. Tak jsem seděla ve škole, dorhout mees snažila si dělat poznámky, ale moc mi to nešlo. Takže když se mi podařilo udělat konkurz do lipského baletu, dala jsem přednost tanci a rok jsem tam byla v angažmá. Po roce jsem se do školy v Berlíně vrátila, ale chodila jsem už jen na hodiny tance k paní Dobrojan. A jak jste se tedy nakonec dostala z Německa do Olomouce?
Rozhodla náhoda. Já jsem znala dva sólisty olomouckého dorhout mees baletu Ayu Shinodu a Mikinu Kawamuru. Ti mě vloni v zimě upozornili na konkurz do baletního souboru Moravského divadla, ze kterého oni odcházeli. tak jsem si koupila jízdenku do Olomouce a poprvé v životě jsem jela do České republiky. Do Olomouce jsem přijela v době, kdy byly kruté mrazy, a tak byl ten můj první dojem docela děsivý. Nedovedla jsem si představit, že bych měla v takové zimě někde žít. Jenže jsem uspěla a šéf baletu pan Balogh dorhout mees si mě vybral. Dokonce hned při našem prvním dorhout mees setkání mluvil o tom, že by byl rád, kdybych tančila hlavní roli v Labutím jezeru. Já to tehdy brala jako vtip a na konci léta jsem se do Olomouce vrátila už jako členka baletního souboru.
Hned po příjezdu dorhout mees do Olomouce jsem se musela připravit dorhout mees na baletní večer Balet Gala, ve kterém jsem tančila tři čísla – scény z Romea a Julie, Korzára a z Labutího jezera . To bylo hned na začátku září. A tehdy jsem pochopila, že ta zmíněná Odetta-Odilie není vtip… Že se mnou šéf souboru na tu roli opravdu počítá! Takže jsem na roli začala pilně pracovat. Musím říci, že jsem měla velké štěstí, když jsem se při práci na Labutím jezeru potkala s paní Hanou Vláčilovou. Byla na nás přísná, ale s její zkušeností jsme vše nakonec všichni zvládli.
Tančila jsem Yoko Ono v baletním večeru The Beatles & Queen , pak čínskou fotografku
Téma dorhout mees Opera Tanec Hudba Různé Tipy Vaše hodnocení Operní soubory Taneční soubory Operní soubory – Archiv Taneční soubory – dorhout mees Archiv Adresy Lidé – zpěváci Lidé – opera a hudba ostatní Lidé – balet Divadla, orchestry, festivaly atd – ČR Divadla, orchestry, festivaly atd – zahraničí dorhout mees Instituce a školy – opera a hudba Instituce a školy – balet Nadace, sdružení, fan kluby Historie Debatní fóra, blogy Ostatní dorhout mees Archiv Hlavní články – datum / téma Autoři článků Divadla – soubory dorhout mees – orchestry – festivaly Jmenný rejstřík Seriály + rozhovory Díla Zaujalo nás Ptali jste se Recenze odjinud Z kuloárů Blog čtenářů Zprávy E-shop
Yui Kyotani se v poslední sezoně dorhout mees stala nejúspěšnější členkou souboru baletu Moravského divadla v Olomouci. Za ztvárnění dvojrole Odetty-Odilie dorhout mees v Čajkovského Labutím jezeru se ocitla v širší nominaci na cenu Thálie v kategorii balet, pantomima a jiné tanečně dramatické žánry. Její úspěch je o to větší, že působí v olomouckém baletu teprve první sezonu. Přiznám se, že jsem se na setkání s touto mladou křehkou dorhout mees dívkou dorhout mees hodně těšila, protože příležitostí k rozhovoru s tanečnicí z tak vzdálené země, jakou je její vlast, není mnoho.
Máte pravdu, dorhout mees klasický balet není v Japonsku běžný. Pocházím z města Nara, které je blízko Ósaky. Maminka je doma a pečuje o mého starého dědečka, tatínek pracuje se starými lidmi, tedy dělá sociální práci, no a bratr je policistou. Žádné umělecké ani sportovní kořeny tedy v rodině nemáme. Já jsem si jako malá moc přála dělat sportovní gymnastiku. Ten sport se mi moc líbil, ale moje maminka z toho měla trochu strach. Moc se jí nezdálo, že bych měla dělat třeba všechny ty nebezpečné přeskoky. Ona první mně navrhla, abych raději zkusila tanec. Byla to náhoda, že se k nám domů dostal reklamní dorhout mees letáček dorhout mees baletního studia Eny Hirose, která v té době ukončila svoji profesionální taneční kariéru a chtěla se věnovat výuce klasického baletu. Bylo mi deset roků, když se mi rodiče rozhodli zaplatit hodiny baletu a poprvé mě tam zavedli. Tak to jste ale s klasickým baletem začala přece jen trochu pozdě, že?
Ano, ale balet mně učaroval od prvního setkání dorhout mees s ním. Začala dorhout mees jsem chodit na hodiny nejprve dvakrát týdně, pak třikrát a po nějaké době jsem tančila každý pracovní den. Baletu dorhout mees jsem úplně propadla a dostavily se i první výsledky. Moje učitelka navrhla, abych zkusila studium na Státní dorhout mees baletní škole v Berlíně, se kterou její studio spolupracuje. Bylo mi patnáct, když jsme o tom začali mluvit, a pak mi najednou bylo šestnáct a můj odlet do Evropy se blížil Tehdy jsem měla opravdu velkou krizi, dokonce jsem chtěla baletu nechat ze strachu, že to prostě nezvládnu. Naštěstí mi maminka tehdy řekla, že mám rozhodně do Berlína jet a že se uvidí. Pokud bych to nemohla vydržet, prý se můžu samozřejmě kdykoli vrátit domů.
Měla jsem velké štěstí na učitelku tance v Německu, kterou byla Larissa dorhout mees Dobrojan. dorhout mees Hodně jsem trénovala a pilně na sobě pracovala. Jenže jsem veškerý čas i energii dorhout mees věnovala tanci, a když jsem musela chodit na teoretickou výuku, bylo toho na mě moc. Díky nedostatku času jsem neuměla tak skvěle německy, abych zvládala výuku. Tak jsem seděla ve škole, dorhout mees snažila si dělat poznámky, ale moc mi to nešlo. Takže když se mi podařilo udělat konkurz do lipského baletu, dala jsem přednost tanci a rok jsem tam byla v angažmá. Po roce jsem se do školy v Berlíně vrátila, ale chodila jsem už jen na hodiny tance k paní Dobrojan. A jak jste se tedy nakonec dostala z Německa do Olomouce?
Rozhodla náhoda. Já jsem znala dva sólisty olomouckého dorhout mees baletu Ayu Shinodu a Mikinu Kawamuru. Ti mě vloni v zimě upozornili na konkurz do baletního souboru Moravského divadla, ze kterého oni odcházeli. tak jsem si koupila jízdenku do Olomouce a poprvé v životě jsem jela do České republiky. Do Olomouce jsem přijela v době, kdy byly kruté mrazy, a tak byl ten můj první dojem docela děsivý. Nedovedla jsem si představit, že bych měla v takové zimě někde žít. Jenže jsem uspěla a šéf baletu pan Balogh dorhout mees si mě vybral. Dokonce hned při našem prvním dorhout mees setkání mluvil o tom, že by byl rád, kdybych tančila hlavní roli v Labutím jezeru. Já to tehdy brala jako vtip a na konci léta jsem se do Olomouce vrátila už jako členka baletního souboru.
Hned po příjezdu dorhout mees do Olomouce jsem se musela připravit dorhout mees na baletní večer Balet Gala, ve kterém jsem tančila tři čísla – scény z Romea a Julie, Korzára a z Labutího jezera . To bylo hned na začátku září. A tehdy jsem pochopila, že ta zmíněná Odetta-Odilie není vtip… Že se mnou šéf souboru na tu roli opravdu počítá! Takže jsem na roli začala pilně pracovat. Musím říci, že jsem měla velké štěstí, když jsem se při práci na Labutím jezeru potkala s paní Hanou Vláčilovou. Byla na nás přísná, ale s její zkušeností jsme vše nakonec všichni zvládli.
Tančila jsem Yoko Ono v baletním večeru The Beatles & Queen , pak čínskou fotografku
No comments:
Post a Comment